Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι εκδόθηκαν τα αποτελέσματα για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση των υποψηφίων των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ/ΕΠΑΛ, έτους 2022.
Οι υποψήφιοι αυτοί από ΓΕΛ και ΕΠΑΛ θα μπορούν να βρίσκουν το Τμήμα/Σχολή επιτυχίας τους στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους χαρακτήρες.
Επίσης, οι υποψήφιοι που είχαν εγγραφεί στην ειδική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, θα λάβουν τα αποτελέσματα εισαγωγής στο Τμήμα επιτυχίας και με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τους τηλέφωνο.
Η εγγραφή αυτών των επιτυχόντων θα γίνει από Δευτέρα 17-10-2022 μέχρι και Παρασκευή 21-10-2022, χωρίς τη διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής.
Οι επιτυχόντες για την εγγραφή και την ταυτοποίηση θα απευθύνονται κατευθείαν στα Τμήματα/Σχολές επιτυχίας, προσκομίζοντας αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο και όσα τυχόν συμπληρωματικά δικαιολογητικά ζητήσουν οι Γραμματείες των Τμημάτων/Σχολών.
Διευκρινίζεται ότι η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής επιτυχίας είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), είτε με ταχυδρομική αποστολή. Σε κάθε περίπτωση κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 2022-2023
Θα πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά προκειμένου να ολοκληρωθεί ο έλεγχος ταυτοπροσωπίας τους:
1. Αίτηση (αρχείο)
2. Φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας (για αλλοδαπούς-αλλογενείς φωτοτυπία του διαβατηρίου & της άδειας διαμονής)
3. Φωτοτυπία της βεβαίωσης ΑΜΚΑ
4. Πιστοποιητικό γέννησης (μόνο για τους άρρενες φοιτητές)
5. Μία (1) φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (έγχρωμη κατά προτίμηση).
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
-Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος:
http://chem.duth.gr
-Η αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) υποβάλλεται από τους/τις φοιτητές/τριες ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://academicid.minedu.gov.gr/ μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών και αφού προηγηθεί η χορήγηση αριθμού μητρώου και ηλεκτρονικών Ιδρυματικών κωδικών.
-Η χορήγηση των συγγραμμάτων πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας ΕΥΔΟΞΟΣ. Απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης από τους/τις φοιτητές/τριες στη συγκεκριμένη υπηρεσία (http://eudoxus.gr/) σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τη Γραμματεία. -Για θέματα σίτισης, στέγασης, στεγαστικού επιδόματος οι φοιτητές/τριες μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας (website) e-mail επικοινωνίας: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων του χειμερινού εξαμήνου έχει ήδη αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Τμήματος.
ΔΙΑΚΟΠΗ ΣΠΟΥΔΩΝ (για όσους/ες το επιθυμούν)
Όποιος/α επιθυμεί διακοπή σπουδών πρέπει να υποβάλλει, ηλεκτρονικά ή αυτοπροσώπως, αίτηση διακοπής φοίτησης, το αργότερο έως τις 14 Οκτωβρίου στη Γραμματεία του οικείου Τμήματος ή στη Γραμματεία της Κοσμητείας της οικείας Σχολής για όσα ακαδημαϊκά εξάμηνα, συνεχόμενα ή μη, επιθυμεί υπό την προϋπόθεση ότι ο αριθμός τους δεν υπερβαίνει τα τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Τα ακαδημαϊκά εξάμηνα κατά τα οποία ο φοιτητής έχει ενταχθεί σε καθεστώς διακοπής φοίτησης δεν προσμετρώνται στην ανώτατη διάρκεια φοίτησης. Η αίτηση περιλαμβάνει το αιτούμενο χρονικό διάστημα διακοπής, καθώς και τους λόγους (π.χ.: λόγοι υγείας, ανωτέρας βίας, προσωπικοί, οικογενειακοί, οικονομικοί λόγοι κ.λπ.). Η αίτηση συνοδεύεται από όλα τα σχετικά δικαιολογητικά από αρμόδιες δημόσιες αρχές ή οργανισμούς, από τα οποία αποδεικνύονται οι επικαλούμενοι λόγοι υγείας του αιτούντος ή συγγενών του μέχρι και δευτέρου βαθμού εξ αίματος, λόγοι στράτευσης ή σοβαροί οικονομικοί λόγοι κ.λπ. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας ή προσωπικών λόγων, η αίτηση συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, στην οποία περιγράφονται οι επικαλούμενοι λόγοι και δεν απαιτείται η προσκόμιση επιπλέον δικαιολογητικών. Κατά το χρονικό διάστημα διακοπής της φοίτησης αναστέλλεται η φοιτητική ιδιότητα. Για το λόγο αυτό και για την έκδοση σχετικής βεβαίωσης διακοπής φοίτησης από το οικείο Τμήμα μετά τη λήψη της απόφασης από την Κοσμητεία της οικείας Σχολής, ο αιτών φοιτητής υποχρεούται: Να μην εκδώσει ή να επιστρέφει την ακαδημαϊκή του ταυτότητα. Σε περίπτωση κατά την οποία έχει χορηγηθεί στον αιτούντα «Βεβαίωση σπουδών» για το ακαδημαϊκό έτος για το οποίο ζητείται η διακοπή φοίτησης, ο αιτών υποχρεούται στην επιστροφή της σχετικής βεβαίωσης στη Γραμματεία του εκδώσαντος τη βεβαίωση Τμήματος και στην υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με την οποία δηλώνει ότι αυτή δεν έχει υποβληθεί σε τρίτο φορέα ή οργανισμό. Στην αντίθετη περίπτωση κατά την οποία η ως άνω βεβαίωση έχει υποβληθεί, υποχρεούται στην ανάκλησή της και στην υποβολή σχετικής προς τούτο υπεύθυνης δήλωσης.