Με την ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής αναμένεται να έχει αναπτύξει:
- Σφαιρική κατανόηση των βασικών θεωριών μάθησης, όπως ο συμπεριφορισμός, ο εποικοδομισμός, η κοινωνιογνωστική και η ανθρωπιστική προσέγγιση.
- Ανάλυση του ρόλου των συναισθημάτων και των κινήτρων στη μάθηση και στην αλληλεπίδραση μαθητή–εκπαιδευτικού.
- Δεξιότητες επιλογής και ενσωμάτωσης στρατηγικών μάθησης ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των μαθητών και το γνωστικό αντικείμενο.
- Επίγνωση της σημασίας της μεταγνώσης και των τεχνικών ενίσχυσης της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης.
- Κριτική προσέγγιση των παραδοσιακών και σύγχρονων αντιλήψεων για τη μάθηση, με στόχο την προσαρμογή της διδασκαλίας στις σύγχρονες ανάγκες.
- Ικανότητα διασύνδεσης θεωρητικών εννοιών με την καθημερινή εκπαιδευτική πράξη, ενισχύοντας τον ρόλο του εκπαιδευτικού ως παιδαγωγού και υποστηρικτή της μάθησης.
Καθηγητές
Επιλέξτε για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε μάθημα.
Όνομα | Τίτλος | |
---|---|---|
Μαρία Ρούσση | Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό | mroussi@chem.duth.gr |