Στο τέλος του μαθήματος ο/η φοιτητής/-τρια είναι σε θέση να:
- ορίζει βασικές έννοιες και προσεγγίσεις της διδακτικής και εκπαιδευτικής έρευνας.
- αναλύει και να συγκρίνει διαφορετικές ερευνητικές μεθόδους στον χώρο της εκπαίδευσης.
- διαμορφώνει κατάλληλα ερευνητικά ερωτήματα και επιλέγει τις αντίστοιχες μεθοδολογίες.
- σχεδιάζει και να οργανώνει μικρής κλίμακας έρευνα σε εκπαιδευτικό περιβάλλον.
- εφαρμόζει τεχνικές συλλογής και ανάλυσης δεδομένων με χρήση κατάλληλων εργαλείων.
- αξιολογεί την αξιοπιστία και εγκυρότητα των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
- εντοπίζει και διαχειρίζεται δεοντολογικά ζητήματα κατά την ερευνητική διαδικασία.
Καθηγητές
Επιλέξτε για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για κάθε μάθημα.
Όνομα | Τίτλος | |
---|---|---|
Μαρία Ρούσση | Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό | mroussi@chem.duth.gr |